آمازون برای بهبود الكسا از مردم كمك گرفت

آمازون برای بهبود الكسا از مردم كمك گرفت

گوپا آمازون برای بهبود الكسا از مردم كمك گرفت


به گزارش گوپا به نقل از ایسنا، تاكنون بارها برای خیلی از كاربران الكسا اتفاق رخ داده است كه سوالی را از دستیار هوشمند الكسا خود بپرسند و آن قادر به پاسخگویی نباشد اما دیگر جای نگرانی نیست چونكه حالا شركت آمازون پلت فرم جدیدی توسعه داده كه این مشكل كاربران را حل می كند.
روز پنجشنبه شركت آمازون از پلت فرم جالبی به نام "پاسخ های الكسا"(Alexa Answers) رونمایی نمود كه وظیفه این پلت فرم جمع آوری پاسخ كاربران به سوالاتی است كه خود الكسا قادر به پاسخگویی آن نیست.
نحوه كار با پلت فرم جدید
نحوه كار با این پلت فرم ساده است. كاربران می بایست سوالاتی را پیدا كنند كه الكسا قادر به پاسخگویی نبوده و پاسخ های خودرا در سایت بنویسد. برای یافتن موضوعات مرتبط، كاربران باید در وبسایت Alexa Answers ثبت نام كنند. این اتفاق بسیار خوبی است چونكه افراد تشویق می شوند تا با یكدیگر بوسیله مجازی در ارتباط باشند و جواب هر سوالی را كه می دانند و یا در حوزه كاری و تحصیلی آنها است را داده و با دیگران به اشتراك گذارند.
شركت آمازون نیز بعد از ارزیابی دقیق، پاسخ ها را جمع آوری كرده و به بانك اطلاعاتی الكسا اضافه می كند. البته شاید در نظر برخی این پاسخ ها جامع و درست نباشند كه آمازون برای حل این مسئله از یك سیستم فیلتر پیشرفته استفاده می نماید.
این شركت با استفاده از تركیب الگوریتم و ویرایشگرهای انسانی داده ها را فیلتر می كند. آمازون همین طور از سایر مشاركت كنندگان می خواهد كه پاسخ های نامناسب را بیابند و گزارش دهند. اگر بخواهیم جزئی نگر باشیم می توانیم بگوییم آمازون این كار را برای عقب نماندن از دستیار هوشمند گوگل انجام داده است چونكه در سال های اخیر كاربرانی كه از دستار گوگل بهره برده اند با چنین مشكلی مواجه نبوده اند برای اینكه دستیار گوگل برنده چالش در جمع آوری پاسخ های صحیح كاربران و استفاده از آنها در بانك اطلاعاتی خود و گسترش پایگاه داده بوده است.




منبع:

1398/06/23
15:08:11
5.0 / 5
4189
تگهای خبر: سایت , سیستم , شركت , كاربران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
گوپا